Mellan helg och helg..

Då brukar det vara onsdag, o det är det ju idag..

Jag vaknade med ruskigt dåligt morgonhumör...
Ville inte öppna käften till någon, helst inte på hela dagen...
Finns det botemedel för dåligt morgonhumör??

När jag kom till jobbet o det va dags för en efterlängtad kaffe, ja då ska man få höra gnälliga städerskan en stund..
Ner till grabbarna o beklaga mig över vad kärringen över beklagade sig över..
Sen va det bara att lägga huvudmyllret o irritationen åt sidan o börja vara trevlig...

Det gick, o det gjorde även hela arbetsdagen..
fick inte så mkt gjort, men det ska blev klart tog tid...

Ikväll har jag hunnit med en hel del..

O inser att jag varit ledig i tre timmar nu..

Jag ska nog ta o slänga mig tidigt i säng o kolla på några program jag har lyckats missa...
Det får avsluta min onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0