Rätt ner i sockerfallet..

En fredag som gick rakt in i fällan..
Hela kylen på jobbet va fullt med godsaker..
Semlor till förbannelse o en stor prinsesstårta..
Om jag stod emot?!
 
Svar - NEJ...
 
Jag kunde inte, o jag kan säga att den semlan till efterrätt satt otroligt bra...
Jag njöt till tusen..!!
 
Till eftermiddagskaffet blev det en tårtbit, o ja den va god, men det kanske va onödigt..
Ännu mer onödig va det kanske att stanna på godishuset o köpa chokladsjöfrukter oxå :/ 
 
Har busat med finaste Elias ikväll..
Vi har kämpat med gladiatorerna på tv o sen myst i soffan..
Han va trött nu stackarn så jag åkte hem så han fick lugn o ro för sömn...
 
Ska fixa lite "data-arbete" nu innan jag slänger mig i sängen för natten..
 
Jag ska jobba några timmar imorgon innan jag o sandra ska firas med familjen..
Det blir smörgåstårta o även då prinsesstårta..
Attans, på tok för mycket socker..
 
Men men, jag måste ner på botten för att åter igen kunna nå toppen..!!!
 
tack för ikväll syrran m fam...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Själv:) han däckade direkt efter vällingen å nu tar ja me å slänger mig i bingen!

Blir en promenad imon efter jobbet tror ja!

Ses imon

2013-02-08 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0