Söndagsdepp...

Hade en bra ledig lördag..
Sov länge, o tog en dans med dammsugarn innan jag åkte ner till Vrum..
Där blev det lite fix o trix innan jag o M drog mot 30årsfesten i Åseda..
 
God mat, god efterrätt o allmänt trevlig folk..:)
 
Träffade en trevlig tjej som åt jordgubbar o en burk tonfisk, medans vi andra åt potatissallad med kött o frukter..
Va ju tvungen att ifrågesätta det hela så ja, vi hamnade i en intressant diskussion om kalorier o annat..
Hon visste va hon pratade om o jag o M satt som ljus o sög åt oss all info:)
 
Insåg att jag vet vad man ska äta, när o hur..
O vad som räknas som bra, o mindre bra o rent utav kasst..
 
Nu ska bara huvudet lära sig att göra rätt oxå..
 
Denna veckan har gått käpprätt åt pipan...
 
Usch, minns inte ens hälften av de jag lyckats trycka i mig..
O hade jag det så hade jag vägrat skriva ut det här, för då hade jag skämts nått enormt..
 
Choklad smakar tillslut järn, o bakverk smakar bara flööööt..
Så mycket kan jag säga.. :/
 
Jag va så duktig ju...!!
 
Jag blev kvar i vrum under natten så va hemma här runt 2 tiden..
har inte gjort många knop direkt..
O huvudvärken har kommit på besök..
 
För mkt cigg o socker skulle jag tro...
 
Har inga större planer på nått inför ikväll så jag stannar nog här i soffan o laddar inför morgondagen..
Då fyller min Pärla 25 år o jag tror minsann att jag lyckats ganska bra med presenterna:P
 
Vi säger så..
heeeej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0