Syrran känner mig för väl....

När jag kom hem stod det en liten påse utanför dörren..
I den fanns en smarrig låda med salladsplock o kycklingspett från Ica..
Det låg oxå en gullig liten lapp som löd:
Till Piluz
på alla hjärtans dag
Först tänker du: haha nu slipper jag stressa för att få i mig mat.
SEN: Hur länge har den stått här? Kan man äta den eller är den dålig?
Den har bott i bilen  uder Combaten 17-18 o sen har den hängt här från 18.10
Ät o njuuut.
 
Fattar inte hur människan lyckas läsa av mig så bra:D
 
Kan meddela att den satt som ett smäck, o jag slapp laga mat för jag har redan fixat mat till lunchlådan imorgon...
 
 
Nu blir det tvn, sen en dusch...
 
Hoppas ni haft en bra dag...
 
Tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0