Tisdag o allmänt confused...

Jaha, då va denna tisdagen snart slut..

O dagens arbete gick sakta men säkert framåt..
Hade möte en stund så va iaf något som avbröt det lugna nere i butiken...

Fettisdagen idag, o ännu en gång bjöds det på semlor..
Men karaktären va i botten, så jag o chefen delade på en...
"sämre än inget".. :/
 
Efter jobbet va det dags för träning..
Det blev step med syrran...
Svetten rann i hela ansiktet..
O jag hade träningsvärk från igår så i slutet brände det i varje utfall..
 
Vet inte va det är som är galet, men ibland känns hela kroppen stum..
Seg o tung..
Tung är jag väl i o för sig..
Haha..
 
Men jag vill verkligen inte få tillbaka den där förbannade kroppen jag hade sommaren 2011..
Vill kunna träna, vill kunna jobba o vill kunna sova utan att vakna då o då när jag ska försöka vända mig...
Jag har nästan glömt smärtan med denna hjälp jag fått i ca 1,5 år...
 
Jag hoppas verkligen inte att jag får lägga allt åt sidan, o börja om...
 
Just nu är jag ganska långt ifrån uppåt..
Det är mkt runt omkring..
Det är mkt jag måste göra, vill göra o borde göra..
Men tiden, lusten o allt annat stämmer inte alltid överens med verkligheten..
 
Det är sällan jag går till jobbet o undrar vad som händer på kvällen, för alltid är det något jag har planerat..
Flera helger fram över är bokade, o självklart ser jag fram emot det..
Men ibland känner jag mig fruktansvärt låst i nuet...
 
Men jag måste ta en dag i taget..
Måste lära mig att inte måla fan på väggen så jävla lätt...!!
 
O jag måste definitivt lära mig att det inte hjälper att tröstäta, för det ställer bara till det...
 
Jag fick ju pannkakspulver av syrran i födelsedagspresent..
O guuud så goda de va, söta som bara den (konstigt nog)..
Men med bär o kesella satt det riktigt fint..
 
Nu ska jag forska vidare på google...
Säger så, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0