Tisdag...

En bra dag på jobbet, trots lite kunder...
 
Möte o måsten gjorde att timmarna gick..
Jag städade till o med i slutet:D
 
Fick reda på att jag nu mera ska vara butikskommunikatör...
Jösses, där fick man ännu mer ansvar..
Men det lär jag mig nog tillslut..
Kurs i Norrköping den 21 feb oxå med chefen...
Blandade känslor över det kan jag erkänna.. :/
 
Va på pump ikväll..
Gick sådär..
Har dalat lite i allt känns det som..
Det ömmar i bröstet, måste dra ner på rökningen..
Axeln spände o svanken va stum..
Men jag gjorde det jag kunde o jag är nöjd med det...
 
Jag får se om jag tar något mer pass denna veckan..
Jobbar ju 6dagarsvecka så får fokusera lite på sömnen o ta det lite lugnt oxå..
 
På lördag firas jag o syrran av familjen..
på måndag blir jag ett år närmare tant...
Jihhhuuuu NOT...
 
Men men..
Vad gör man, hjälper ju itne att äta ärtor precis:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0