Fredagskväll..

Då har man jobbat mellan 9.15 till 18.15..
Har några timmar kvar imorgon..

När jag kom hem va tanken att jag skulle köra ett hemmapass styrka..
För det har snöat idag o jag kände inte för att ta en promenad i stora vinterkängor:/
Men efter några övningar tappade jag all motivation så gav upp det ganska snabbt o insåg hur jävla roligt det är på gympassen.. :)

Gjorde mig lite mat som idag blev ragger, på mitt egna vis..
Blir mer som stekt potatiskaka, får inte till potatisen så där fint..
Men det går ner, o rivna morötter o lingon till förstås..

Nu är det dags för gladiatorerna, så ljusen är tända o fötterna är bänkade på soffbordet..

Dags o pääääsa..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0