Pump it up!

Tog cykeln ner till gymmet för att ladda inför kvällen pump..
Man vill bara in o köra igång, men blev lite försenat så va segt att vänta utanför dörren..:/
 
Väl inne kom C in o körde passet hon oxå..
Inte illa efter en stund på egen hand ute i gymmet..
Friskt vågat, 1 timmas pump vunnet, så att säga:P
 
Jag utmanade på många muskelgrupper..
Vilket kändes bra..
O armhävningarna klarade jag alla på fötterna..
Det e inte heller illa för att vara mig:P
Men den bästa känslan är när man får den där adrenalinkicken o bara köööör, utan att man egentligen "borde" orkat..
Så blev det på slutspurten med axlarna..
 
Så jag e nöjd med kvällens insats:)
 
Bjuder på lite spännisbilder..:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0