Fy satan..

Kvällens combatpass visade verkligen hur illa min kondition är..
Första låten (uppvärmningen) fick svetten att rinna o flåsandet va enormt..
Alla dessa hopp fick mig yr, o ju mer vatten jag drack ju mer illa mådde jag..
O sen skulle vi köra styrkan i slutet o riktiga armhävningar va ju bara att glömma..
eller ah, 3 blev det, sen låg jag som en halvdöd sill o kämpade..

Så nu vet jag vad kedjerökning, fel mat, för mycket godsaker och lata dagar gör med kroppen..

Jag säger bara uschajajjen..!!

Men en sak är säker, syster har en sådan jäkla kämpaglöd så det lyser lågor ur hennes ögon..
Du är grym!! <3

Nu va det gott med mat i magen o soffan blir min bästa vän..

Imorgon blir det Jkpg...

Tjaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0