Inte som planerat..

Dagens ledighet blev en eftermiddag på jobbet..
Men man måste ju ställa upp för teamet o kändes ganska bra att få fortsätta med skiten man inte hann med i lördags..
Samtidigt kom alla varor som fortfarande är orörda o nej, än e det inte klart med allt som skulle vara det idag!!

Det ska bli skönt med semester, det är en sak som är säker...

tog en liten promenad innan jag lagade maten ikväll..
Måste börja röra på mig mer, för både vikt o ryggens skull..

Annars slutar jag som en fet invalid inom några få år..
(ännu en sak som är säker)

Vaknade med huvudvärk idag, o den vägrar ge med sig..
O så känner jag bara en stor ljuv bitterhet på det mesta för tillfället..
småskit som jag går o irriterar mig över, som jag egentligen inte borde lägga energi på..
Men men...

Nu är disken borta o matlådan e klar..
Då är det bara att vänta in dag 2 av 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0