Ledig...

En torsdag som började ca 9..
Frulleintag innan jag gick bort o hämtade min bil..
Sen har jag lyckats tvätta täckena, gått o snurrat på stan i ca 2 timmar, lagat mat o fixat matlådor o diskat upp efter middagen...
 
Vid ca 16 hade jag långtråkigt..
som vanligt när jag har en ledig dag hemma..:/
Så jag drog ner till Vrum och hälsade på mor o far..
O även en intitt till syster på hennes jobb:P
 
Efter kaffe o lite diskussioner så tog jag en sväng upp till vattentornet o plockade smultron..
Fanns massor, o stora va dom oxå..
O lite blåbär hittade jag oxå..
Så det ska bli smarrigt till frukosten imorgon..
 
ska ta en dusch o lägga mig i soffan o se om kanalerna visar nått vettigt..
Hela gårdagen va ju damfotbollen i vägen för alla program:/
 
Här kommer lite bilder från helgen i Ullared..:P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0