Lördag..

Vaknade på tok för tidigt för en ledig dag..
men nästan va täppt o jag kunde inte annat än ge mig upp o ta nässpray.. (inatt står den på nattduksbordet)

Jag o syster tog en blåsig o kall morgon på stranden vid östanå.
Jag va person nr 2 som kom 9.45:D
Sen trillade det in mer folk men då gav vi upp..
Sandra o Elias doppade sig men inte jag..
För kallt, o vågade inte med förkylningen..
Så vi åkte hem till Elias istället o plaskade i polen o åt lite glass:P

Sen åkte jag hem o skulle ta tag i städningen, men värmen o bihålorna satte stopp för det så jag tog o åt lite mat o sen cyklade jag bort till mitt blåbärsställe o plockade en liter till..
Ska nämligen få fikagäst(er) på besök imorgon så då blir det blåbärspaj:P

Fick senare ett erbjudande om grillat med ett trevlig gäng o det tackar jag inte nej till:)
Så hem, slänga in bären, vidare o handla till morgondagens fika, in i duschen o sen upp på cykeln o trampa vidare..

Otroligt god mat och ett jättetrevlig gäng förgyllde mina sista timmar denna dagen..
O jag säger bara tack tack o tack...

Sandra skämmer bort mig totalt med sin goda mat:) <3
jag har en o annan middag att bjuda tillbaka:D

Nu ska jag lägga mig, o hoppas att jag sover bra inatt..
Vill inte vakna innan 8 imorgon!
Önska får man ju iaf..!!

Säger så..
God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0