Måndagen som flög förbi..

O där va den dagen över..
Jösses va fort arbetsdagen gick..
Plötsligt va det lunch o sen sa det pang, o A va klar för dagens o sista stunden gick i ett, sen va det bara att stänga o packa ihop..

Hann med några småsaker, men varor står till höger o vänster o skyltar ligger huller om buller..
Jag hatar att inte ha kontroll, o kontroll är det sista jag har just nu..:/

Nåja, det blir som det blir...!!

Imorgon ska jag upp med tuppen o lämna bilen på verkstaden..
Sen blir man några tusen fattigare igen..

Men det är värt det känner jag..

va uppe hos syrran efter jobbet o gav henne o Elias saker jag köpte igår..
Elias kallingar o regnbyxor skulle han ha på sig direkt..:D
Sen blev det lite "mat" innan det va dags att ta några speedway-varv i sandlådan:D

Nu ska jag strax krypa ner o läsa de sista sidorna i min älskade bok...
Vad ska jag göra sen utan min Femti:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0