Fortsätter lite smått..

Maten o mellanmålen från FF fortsätter så gott jag kan...
 
Jag försöker äta det nyttiga, men kommer dock att äta av det som finns i frysen...
Slänga går ju inte;)
 
Hade två jävulusiska pass mån o tis så träningsvärken o jag dejtade ordentligt idag...

Men tog en härlig kvällspromenad innan o det va skönt för kropp, knopp o själ..
 
Nu är det strax dags för kvällsmålet..
Har mixat persika o blandat med keso o vanligpulver..
Yummi!!!
 
Jag älskar keso..
Ren keso till mat, o blandad med bär eller frukt till mellis..
 
Plockade syrener på hemvägen...
Men tyckte dessa inte va lika de vanliga blommorna.
Bladen är olika oxå:P
 
 
Ha en bra ledig dag ni som har lyckan till det..
En annan ska slå ihjäl fyra timmar med A på jobbet imorgon..
Det kan vi nog fixa ganska bra tror jag:D
 
Säger så...
Tjaaoo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0