Heffaklumpen...

Det va den känslan jag hade när jag klev in på kvällens pump..
Motivationen i botten, vikterna va som bly, kroppen va inte alls med o huvudet sa "va fan gör du här?"
Blev ju inte ens taggad av att hamn jämte Miss E, med världens finaste kropp...

Nåja, jag gjorde va kroppen klarade av..

Kan ju erkänna att femmorna va tooo much för biceps denna gången..

Dagen har varit bra..
O att hämta min lilla gullunge på dagis va en bra ide..
Han gjorde min dag..
Dessa små underbara diskussioner om ingenting kan va mycket intressanta..:D

Det får jag göra fler ggr:)

Nu blir det strax bingen..
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: sandra

han vill nog allt att du ska hämta honom fler gånger oxå.. han somnade tillslut efter massa tjat om killa rrrryggen å måste kissa..:)

Svar: haha gullungen:)
Pila

2013-06-25 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0