Ilandsproblem o utgifter..

De går hand i hand..
 
Nästa vecka ska jag höra mig för ang min bil o dess fel,,
Vissa små, andra något större...
 
Idag började den skrika när jag startade den..
Troligen någon rem som är slak eller börjar brista..
Men det slutar efter att jag kört en bit..
(Konstigt)
Sen är det dags att ta tag i kamremmen, eller kuggrem som det står i serviceboken..
En ny larmdosa ska oxå fixas då jag bara har en fungerande..
Sen strular centrallåset oxå..
 
Jag har alltid hatar bilar..
Litar inte på dom alls, hur nya, hela o fina de än är..
 
De kostar pengar, massa pengar..
Men å andra sidan kostar det mig jävligt mycket oro oxå..
 
Eftersom A på BeGe-bil känner till mig vid detta laget (har varit där ett antal ggr med frågor o annat) så ska jag gå bort o se vad han har o säga om detta en morgon nästa vecka..
 
Det är ofta jag önskat att jag gick fordonsprogramet, faktiskt..
så jag visste mer om hur bilar funkar o vad felen kan vara..
 
Jag kan iaf byta däck, byta lampor, fylla på vätskor o tvätta bilen:D
Inte illa pinkat av en trähäst...
 
Nu ska jag ladda inför en lördag på jobbet, med lite läsning o sömn..
Tack o hej..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0