Långledigt...

Äntligen...
Men ska inte klaga, veckans fyra arbetsdagar sprang iväg...
Lite personal o endel större projekt räddade timmarna kan man säga..:)
Men nu har vi o göra fram över, stoooora projekt så att säga..
Så semestern kommer nog så småning om:)
 
Trots en äckligt varm dag så är kvällen wounderbar..
O har suttit på balkongen ett bra tag nu o fyllt i 200 frågor om tvillingar..
Eller ah, va väl mest psykiskt o fysiskt om mig själv egentligen..
 
Blev ju fan deprimerad..
 
Nåja..
 
Nu är jag ledig i 4 dagar o innan morgondagens festligheter sätter igång ska jag o bilen ta en omgång i tvätthallen o en liten sugning på baksidan..
Pappa har gett mig en grundlig förklaring hur saker o ting blir liiite bättre, så ska ge det en chans imorgon efter frullen...
 
Ha en trevlig midsommar mina fina vänner o familj..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e då kväll! Mamma dricker jag äter ni röker!
Fler laster?? Haha

Du e bara för go! Ses imon

Svar: Haha så tänkte jag faktiskt aldrig:D
Pila

2013-06-20 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0