Ledig torsdag..

En tidig roadtrip mot grönare ställen..
Vid 9 satt jag i bilen på väg till Aby för att plocka ihop ett gäng jordgubbar..
 
Det är så sjukt gott att plocka upp ur frysen en vinterdag..:)
Det slår alla färdigköpta gubbar med hästlängder..
 
Jag är ju ganska snäll, som en del av er kanske har fått uppleva..
Så jag plockade en hink till min finaste vän som stod utanför dörren när hon kom hem från jobbet.
Men varför jag då blev kallad för "puckomongo" förstår jag inte :S
Tur att smset avslutades med att hon älskade mig oxå:D
 
Sen fick syster en hink oxå..
Som Elias lilla hand snabbt försvann i:)
Han förstod inte va jag gjorde när han ringde o frågade..
För man plockar ju inte jordgubbar, man köper..
Så när han såg hinken förstod han lite mer...
 
Ikväll va jag på massage i körsberga..
Fick ju det av syster i julklapp men aldrig fått tummen ur röven o bokat..
Men nu blev det av, o jag ska fan försöka göra detta oftare, för knutar fanns det både i axlar, nacka, rygg o fötter..
Det är så otroligt avslappnande o bra för kroppen..
Hon va superduktig o jag kommer definitivt att göra om detta..!!
Tack sandra:P
 
Ikväll fick jag spontanbesök, som dessutom kom in o nallade av min köttfärspaj...
Men den va tydligen godkänd, för det dög inte med en liten bit, utan två:D
 
Imorgon är det dags att jobba igen..
Dag 1 av 6...
Heja heja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0