Onsdag..

en tuff dag på jobbet..
Massa "problem" som skulle lösas som innebar telefonsamtal och pappersarbete..
Jag har sagt det innan, men säger det igen.
Jag haaaatar inscan!!
 
Men med några färre problem o trött i huvudet så åkte jag hem o gjorde kvällens middag..
 
Efter det tog jag en halvtimmas promenad..
Fin kväll med varma vindar gjorde inte promenaden sämre..
 
Ni vet de där godsakerna jag pratade om här om dagen..
De där juvliga jordgubbarna som jag varit så sugen på så länge slank ner sen..
10 runda bollar som va så gudars goda..
 
O det räckte för att sockertankarna skulle ställa till det igen..
 
Det där suget finns oftare, o tanken "kan väl inte va så farligt" ännu oftare..
FARLIGT AB!
 
Jag ska inte fastna igen..
Jag ska hitta min gräns till "lagom mängd" o "jag får, men inte alltid"...
Jag ska träna pump imorgon, o jag hoppas passet ger mig ny vilja o hårdare inställning...
 
En person sa till mig igår att skillanden syns, det värmde:)
O jag ska banne mig hålla mig här nu, under det jobbiga sträcket..
 
Men... Jag ska inte ner till min "sjuka" vikt..
Så smal vill jag faktiskt inte bli..
 
Men jag ska kämpa mig kvar där jag är idag..
 
Så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0