Sjukt sugen...

Under hela FF så klarade jag sötsuget riktigt bra..
Men när jag väl blev godissugen så handlade det om frysta jordgubbar med yoghurtöverdrag som man köper vid det "nyttiga" naturgodiset...
 
Nyttiga vet i tusan...
 
Dessa små goda jäklarna innehåller ca 570 kcal /100 gram...
Ajajaj, not good...
 
Nu efter ett ganska kasst steppass i en träningssal med dålig luft så slog sockersuget till..
O åter igen på dessa smarriga härligheter...
 
Men jag tog en kopp grönt te, har hört att det ska minska sötsuget..
 
Jag kommer vakna imorgon o va glad över att jag inte åt något..
 
Dagens kost blev Ok, men inte mer än så..
 
Hållt mig till timmarna, men vänt lite på målen pga träningen...

Blir nog ett mål till innan jag slänger mig i sängen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0