Tandjävlar..

Denna käft har kostat mig sammanlagt 5000 kr.
Hade ytterligare 2 hål som ska fixas på fredag, om nu chefen låter mig gå..
 
Jävla ledsamt att lägga pengar på något sådant, de tusenlapparna kunde tagit mig långt i världen..
Nåja, bitter kan va man någon annan gång...
 
Hur ska en fattig student kunna betala dessa hutlösa summor egentligen?
eller en sjukpensionär?
Tacka gudarna för att jag är ekonomiskt uppfostrad o lärt mig hur viktigt det är men framförhållning!!!
 
 
Det positiva med dagen är att jag är ledig, o att solen skiner...
är inne på 2a timmen på ballen nu...
Svetten rinner överallt men vattenglaset fyller på..
 
Tummen upp på det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0