Tänk att något så roligt...

... kan få mig att må så konstigt...
 
Jag har gått o dagdrömt om nya resmål, nya äventyr o blablabla..
O sen PANG, resmålet är bestämt, betalt o allt som behövs göras är att packa o ta sig till flygplatsen..
 
O då blir allt så där sjukt stort o min resfeber gick från botten till toppen...
 
Varför i hela helvetet ska jag behöva tänka så förbannat..
 
Det är ju för bra för att vara sant liksom, o ändå sitter jag med klumpen i magen...:/
 
Min stora "grej" just nu är att be om ledigt till bossen..
Det kommer inte uppskattas, va ju ute o reste i april, o ska ha semester om några veckor o sen ska jag iväg igen..
Men ska höra om det känns bättre om jag kortar ner sommarsemestern en vecka..
Gaash, låt det bara bli överstökat:/
 
Jag är (trots resfeber) jävligt tacksam över att min kära syster vill ha med mig på resan, o att jag får möjligheten att se världen med henne en gång till:) <3
 
I oktober, ja då bor vi i det kostiga hotellet i mitten:)
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

de ska inte va några problem å ta oss dit lilla du:) å ledigt ska du bara få om ja så ska prata with your cheeeef...

Svar: Håll mig i handen medan jag säger det, snääälla:)
Pila

2013-06-25 @ 21:32:42
Postat av: Vera

Haha, du är för rolig du Pila :)
Försök tänka hur känslan var förra gången när du var utomlands (inte innan, haha )
Och när det gäller din chef, det kommer säkert inte vara några problem, låt inte en arbetsgivare ta ditt liv :)

2013-06-26 @ 12:07:25
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0