Trevlig söndag..

Haft en otroligt trevlig söndag..
Fikastopp, lite minigolf o lyxmiddag efter det...
Tänk om alla helger vore så här perfekta..
Så enkla saker som ger minnen för livet..:)

Imorgon är det måndag, o jag är faktiskt ledig..
Wihuu..

Sov dåligt inatt då grannen över startade tvättmaskinen vid 12 o vägrade bli klar...
Dånade fram till halv 2 innan jag fick lite lugn o ro...

Ska träna pump imorgon..
För sedan i onsdags har det gått käpp rätt åt helvete med allt vad det gäller kost o träning..
Usch, att jag ens kan göra så mot min kropp...
Vart hittar man spärren liksom?

Kg har kommit tillbaka, det vet jag..
Imorgon tar jag reda på hur många sedan FF-målet 30 maj...

Huua...

Men pumpen ska ge mig nytt hopp hade jag tänkt..

Det är ju inte så svårt egentligen..
FF gick ju galant, o sötsuget va långt bort, o så bra som jag mådde då har jag aldrig mått fysiskt..
Jag va ren, morgonpigg o kände mig på topp..
Tänk va socker kan göra med en människa, både psykiskt o fysiskt:/

Nåja..
Tuuuusen tack alla vänner o familj för denna underbara midsommarhelg med alla äventyr o goda stunder...:)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0