Jag e kvar...

Jag har bara inte haft lusten o skriva..

Idag e det fredag, 1 mars o jag hoppar nu ner till mindre tjänst på jobbet..
Därför ska jag gå hem redan 15.15 idag..
O har jag tur så skiner solen då som nu, för jag ska ta en långpromenad..

Igår fick jag hjärnsläpp totalt..
Jag mindes inte min pinkod till internet, har haft samma i 2 år..
en nej, den va som bortblåst..
Så på kvällen fick jag kontakta telia o be om hjälp.
När det va löst så skulle jag starta om min mobiltelefon (fick byta kort i den så jag kunde ändra det mobila bredbandet)
O vet ni, då mindes jag inte pinkoden på den heller...
haft samma i över ett år där liksom..

Så känner nu att den där promenaden skulle sitta fint för kropp o själ..

Hoppas ni andra har det bra!!!
Kramar på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0