Måndag igen..

Startade dagen med en halvtimmas morgonpromenad...
Det va kyligt men skönt..:)
 
Jobbade mellan 12 o 18 o fick en hel del gjort..
Ha ett likadant pass framför mig imorgon...
 
Jag o syrran gick på pumpen ikväll..
nytt pass o det va helt ok..
Men som vanligt vet man inte hur mkt man vågar ta i för man vet inte hur fortsättningen ser ut..
Benlåten va grym för benen, även tricepsen..
Medans rygglåten va snabb o mkt pauser..

Jag har ju börjat få känningar av ryggen igen..
O jag märkte när jag gjorde situps att ryggen landar inte rakt, utan ena halvan först för ett fäste vid ryggraden buktar ut lite...
 
O nu har jag varit utan sprutan ett tag o känner skillnad på då o nu..
Med sprutan va hela kroppen "stumm", o nu känns varje rörelse o lyft på ett helt annat sätt...
 
Ibland kan ena knät värka oxå, o hoppas att de ska hålla o inte bli så illa som de en gång var..
 
Men en dag i taget..:)
 
Jag ska strax krypa ner o läsa en träningstidning syrran gav mig...
 
Imorgon blir det morgonpromenad igen..
Hoppas inte det snöar o blåser bara..
Det ska tydligen bli storm klass 2 o ca 2 dm snö.. :/
Ska de komma så får det göra det imorgon..
För på onsdag vill vi ha lugn o fin vind o inget snöfall alls faktiskt...!
 
Tack för ikväll systeryster:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0