Ny vecka..

Då va det måndag, o lönedag..
De ni..
Blir spännande o se hur denna månad kommer gå ekonomiskt då jag gick ner i tid i mars..
Men jag ska nog fixa det..:P
 
Jobbade heldag o tycker att dagen gick fort..
Kändes bra..
 
Ikväll blev det pump med syster..
O hade jag inte haft henne där på tricepslåten hade jag gett upp för länge sen..
De där små pushande orden gör maaaassor faktiskt..
Så när jag stod där o slet för kung o fosterland så körde hon igenom låten utan problem:D
Bra där!!
 
Hon o jag har kommit fram till att köra fitnessfighten i Maj..
Alltså äta mindre (läs "rätt") mängd kallorier o träna mer..
Det kostar en slant men det peppar oss ännu mer.
O jag ska göra allt som står i min makt som syster att tagga henne, o mig:)
 
Jag har suttit o kollat på olika mellanmål o frukostrecept nu..
O det finns ju mkt gott:)
Vet att när syrran gjorde denna ffmånad i somras så reagerade hon på att det blev ganska dyrt..
O med allt konstigt man ska ha i så förstår jag det..
Men jag är inte så "knusslig" utan kan äta samma sak lite då o då..
Som tex bananplättar eller äppelmuffins gjorda på äggvita med gottigottgott är ju inte så jättesvårt att gilla..:)
 
Det kommer bli svårt att träna den timman om dagen som schemat kräver..
Men får helt enkelt kasta mig ur sängen i tid på morgonen o ge mig ut o gå..:)
 
Har länge funderat på att ta mig till badhuset o simma..
Det saknar jag, vattengympan o den där stumma känslan i kroppen efteråt..
Får ta tag i det där oxå.:)
 
Nu är det 8 dagar utan sockermonster o det börjar kännas bättre..
Det brukar ta 14 dagar innan sockerberoendet lagt sig ordentligt, iaf för mig..:)
 
Imorgon är jag ledig, igen..
O jag ska spendera em/kvällen med finaste vänner o vi ska testa nya steppasset..
Ska bli skönt o spännande med nytt pass..
Det gamla va bra, men uttjatat tycker jag..:)
 
Nu ska jag krypa ner..
Nattinatt på er...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0