Onsdag o snö...

Morgonen började ju så fin o frisk..
Sen kom den, den förbannade snön..
I massor..
 
Men vad gör man..?
Gillar läget o hoppas att det snart är ordentlig vår...
 
Eftersom kvällen va oplanerad så fick jag erbjudande om middag o hockey i Eksjö..
Yes, jag va på..
Så efter jobbet va det bara hem o byta kläder o köra...
Men usch vilka vägar..
Blixhalka o abs´n va i några gånger men gick bra trots allt..
 
Efter supergod mat, en efterrätt för mkt o ett vinnande lag med inte allt för snälla tacklingar så begav jag mig hemåt..
 
tack för ikväll grabbar...
 
Nu är matlådan redo för morgondagen..
O jag ska strax knypa ner..
 
Imorgon vill jag att fler kunder kommer o hälsar på..

Så det så..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0