Söndag...

Solen skiner, o frukosten blev på balkongen..
Lite kallt i skuggan, men solen i ansiktet värmde..
 
Idag kommer min allra finaste, betydelsefulla o käraste vän...
 
Vi ska ut på lite roadtrip o ikväll ska vi på pump..
(hoppas de har två platser kvar till oss)
 
Ska bli sååå roligt att ha med henne, få henne att förstå lyckoruset av det hela..:)
 
Igår efter jobbet fick jag mamma o pappa på besök..
Det va ganska länge sedan de va  här..
Så det kändes bra att få sitta några timmar o diskutera ett o annat...
 
Jag har nu mera en annan syn på saker o ting..
Tar inte allt för givet o njuter av det lilla som betyder nått..
Ger hellre mer än vad jag kan få..
 
Jag har under de senaste veckorna haft kontakt med vänner o bekanta som av olika anledningar berättat vem jag är för dom, o hur dom ser mig o mina sidor..
O de säger alla samma sak...
O det skrämmer mig lite..
Det är ju jättebra att jag verkar vara stark, stabil o har alltid klara besked o bestämd vilja..
Men så e det inte alla gånger, absolut inte..
Men nu i efterhand förstår jag varför det är så många som tyr sig till mig..
Det är en stor glädje att kunna ge andra hjälp o vara en stark vägg för dom...
Men även jag har mina downs, o väggen rasar ibland för mig oxå...
 
Men jag är otroligt tacksam för de jag har o det jag kan ge andra...
 
Ha en bra söndag, för det tänker jag ha...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0