Söndagen..

.. som kändes som måndag...

Jobbade idag, o det kändes konstigt som attan..
Hade behövt jobba en timma extra för att vara nöjd med min insatts..
Men jag gjorde va jag kunde på de timmar jag hade..:/
Kände direkt att jag fick magknip när stressen kom inombords..:S

När jobbet va gjort så körde jag hem o slängde på mig andra kläder o väntade in syrran..
Sen drog vi mot Vrum där vi först grattade lilla mormor på födelsedagen..
Sen mot Bösebo för grovstädning..
Det är så konstigt, där står tiden stilla..
O allt är så tyst o vackert..
Vi öppnade fönstret o tittade ut mot skogen o allt va så stilla..
Inte ett ljud..
Vi sjöng o allt gick jättebra tycker jag..
Avslutade med att tända ett ljus i hans lykta utanför, det kändes bra..

Sen blev det lite kaffe med pappa innan vi åkte hem mot stan igen..
Trevligt värre..:)

Idag är det 7e dagen utan sötsaker..
Känns toppen..
O imorgon startar en ny vecka med heldagsjobb o bodypump med sandra:)

Nu är jag trött, punkt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0