Trött..

Kvällens step va  helt klart godkänd..
men det köndes att de va nya moves för svetten rann ganska snabbt..
Blev så glad när tränaren sa att vissa låtar va kvar på kvällens pass, för favoriten va en av dom..
Så då jäklar slet jag:)
 
O M hängde på bra tycker jag..
Det e inte alls lätt i början o man känner sig totalt vilsen..
men ger man det tid så kommer det sitta i ryggmärgen sen:)
 
Muffinsen jag gjorde innan smakade ... hrm... luft med lite gryn?
haha..
Ne men de va klart godkända..:)
Så det blir nog en frulle med det i maj:)
 
Nu har jag duschat o ätit fruktsallad..
Så ska snart lägga mig men ska se om jag kan hitta några fler mellanmål o frukosttips på Worldofshape´s sida..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0