Växjö o kroppsproblem...

Ja, jag får nog kalla det kroppsproblem, för problem att hitta byxor va det ju inte direkt..
Värre va att få på sig dom..
 :/
 
Vart tog de där härliga, pösiga o snygga byxorna vägen?
Vanliga hederliga baggyjeans?
Snygga byxor i tyg med vidare benslut?? 
 
BORTA!!!
 
Alla sitter som korvskinn nu mera, med låg midja så halva röven e bar, eller går de så högt att naveln är gömd..

O bensluten e så tajta så mina breda fötter knappt vill titta ut genom hålen...
 
Efter mycket provande, ännu fler suckar o flera skräckupplevlser i spegeln så blev det ett par..
Svarta, tajta med dragkejdan i röven..
Ja ni hör ju!!
Dagens mode är att ta på sig kläderna bakofram, trots att armarna sitter som de ska o näsan pekar åt rätt håll..
Så nu ska det tränas på att kunna klä på sig åt andra hållet:D
 
Trots denna dysta dynga så va det en bra dag..
Hittade mitt hårspänne jag ville ha..
Ska bara hitta en lämplig frisyr o hoppas att jag blir så fin jag önskar den där dagen...
 
I växjö va det mängder med folk jag kände..
Så man gick titt som tätt o hejade..:)
Världen e som sagt liten..:)
 
Tack mor o far för gårdagens fredagsmys o för dagens shopping..
Idag har vi lärt oss att rävar kan komma springandes, men oxå vända tillbaka.
O att tänder man en ciggarett på mitten, ja då brinner den där ifrån oxå:D
 
Nu ska det läsas lite fitnesstidningar..
Motivationen? hoho, vart tog du vägen?
Come baaaack!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0