Dag 12

Ja då va det redan dag 12, o det är en söndag..

En söndag som började sent då jag lyckades sova längre än vanligt..
Men det va skönt o behövligt..
Imorgon ska jag ju upp med tuppen o lägga mig i tandläkarstolen o förlora lite kosing, men förhoppningsvis få mindre tandvärk:D

Nåja, söndagen blev en mindre promenad till butikerna för att handla mer kesella o keso.. (det går ut massor just nu)
Sen hem o styra lite..

Vid halv 4 åkte jag upp o hämtade Elias o åkte mot cirkusen..
Munnen på honom går nonstop, o man hinner inte svara förän nästa fråga kommer:D
Vi kom in, köpte popcorn o en tuff leksak..
Han satt förväntansfullt på sin stol o frågade ca 25 ggr va clownen va någonstans..
Efter några minuter satte det igång..
Alla apploderade, o det gjorde även han:)
Musiken spelades jättehögt, trummorna small gång på gång till varje "TADA"!!
2a numret va två karlar som hände i luften, när de fjantat runt där uppe ett tag började de skrika o stimma..
Då va det nog för Elias..
Det va bara att gå ut o få honom på bättre tankar..
Det va synd, för några djur hann vi aldrig se..:(

Jag hoppas bara det va jag som kände en stor besvikelse, o inte han..
För jag har pratat om denna cirkus så länge o gett honom stora förväntningar, o så blev det pannkaka av alltihop:(
Men han fick iaf en rolig leksak som han själv valde färg o utseende på!
Jag hoppas att han fick ut något av detta iaf..

När jag kom hem så tog jag en 50 minuters rask promenad i skogarna, det va skönt..

Nu ska jag förbereda ltie middag, sen får det bli en dusch innan soffan o jag dejtar en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0