Dag 14

En dag som innebar heldag på jobbet o bodystep med tempo svett svett svett..
Det är så härligt när svetten rinner i hela ansiktet o droppar ner för hakan..
Då gör jag det jag ska!!!
 
Både gårdagen o idag har tiderna inte passar mina mål, vilket stör mig nått enormt..
O nu efter träningen står magen rätt ut, o jag känner mig större än innan ff´s början..
Hoppas bara den är uppblåst efter allt hoppande, o att det lägger sig till imorgon..
 
Jag har fått för mig att jag äter fel, o att det går åt andra hållet.:S
Dricker på tok för lite vatten gör jag oxå..
 
Men imorgon kommer tiderna stämma, det ska jag banne mig se till..
O vatten ska jag dricka oxå, i massor...
 
För övrigt så har jag inget sötsug längre, o jag är inte hungrig mellan målen som jag va innan..
Där är oxå ett problem, för just då känns det som om jag äter fel:/

Hrm..
 
Jag måste forska lite i detta...
 
Nu är det ytterligare ett långpass på jobbet..
10 dagar i streck, men hade möte med bossen idag, o han ska försöka göra bättre schema..
I höst kommer jag jobba MYCKET mindre, vilket kommer synas på lönen.. :/
Nu är jag på det högst jag kan få, sen dalar det..
Så ah, arbetsnarkoman som jag är så får jag väl se till o njuta av att vardagen är som det ska...
 
Ne, nu ska jag kolla recept o inspirera mig lite..!!
 
Ps: Det finns vänner, sen finns det vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0