Dag 16

En bra dag, både på jobbet o vad det gäller mat o träning..
Dock bara en halvtimma cx, men jag tog fjärilslyften med hantlarna efteråt tills axlarna sa tack o hej...
 
Det är så sjukt svårt på cxn..
Jag är inte tillräcklig rörlig så jag kan inte ligga med benen raka upp i lyften, de viker sig direkt..
O när man ska ut med benen o samtidigt lyfta en vikt över huvudet så lyckas jag svanka så pass att mattan trycker upp mot svanken, den halkar liksom med..
Hrm..
Men är ju där för att träna upp magen så jag slipper svanka så förbannat..
 
Nu har jag ätit sista målet, o ska strax krypa ner o läsa sista kapitlet i min älskade bok..
vilken tur att jag köpte 2an i förrgår, så jag kan läsa fortsättningen:P
 
Har även gjort bananmuffins till mellanmålet imorgon..
Nams va gott de luktade...:)
 
Imorgon är det halvdag igen..
Dag 4 av 10 på jobbet..
Men det går framåt:)
 
(speciellt när man får trevliga besök som förgyller några minuter)
 
Ha det bra..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0