Dag 19

Ett datum som säger att mamma fyller år..
Grattis !!

Hade en bra dag på jobbet..
Fick mkt gjort, o det känns bra..

Efter jobbet blev det snabblunch o snabbdusch innan det blev grillat hos mamma o pappa med syster o henne familj..

Det va suuupergott, o jag tror jag åt lite för mkt..
Men höll mig till kött o sallad för det mesta..:)

Dagens mat blev lite felplacerad, så det blev så här..

Frukost
Mellis
Mellis
Middag
Mellis
Mellis..

Så jag har ätit för lite av något, för jag är trött som fan..
Kan även bero på att jag jobbet 6 dagar i rad, eller för att jag enbart är trött o allmänt stressad i vardagen..

Nåja..

Sverige spelar vm-final, o leder med 3-1 med 8 min kvar..
Jag tror att jag passar på att säga (skrika) JAAAAA!

Nu blir det sängen, ska banne mig läsa lite innan ögonen säger ifrån..

Tack familjen för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0