Dag 20

Inget socker, inte ens ett tuggummi på hela 20 dagar..
Att man kan om man vill, e nu bevisat..

Idag hade jag vaknat på helt fel sida..
Morrade o suckade för minsta lilla..
Gick o småladdade hela arbetsdagaen inför värsta utbrottet, men jag höll mig..

Sen va det bara hem o byta om o ner på gymmet o körde ett superbra pass med syster..
Hade inte hon varit där idag så hade jag aldrig varit så nöjd som jag va efter den timman...

Jag gav upp, för en sek men gav allt sen för hon morrade på mig..
Va så slut i armarna att jag ville gråta av ilska!!
Men oj, vilken känsla det är efteråt..
Nöjdheteskänslan är enorm..
Tack sandra!!!
O bra jobbat!

Efter blev det lunchlåde fix, blir hamburgare imorgon..
Sen tog jag en dusch o slängde i mig en stor portion köttfärssås med pasta o massa gröna ärtor..
namsi..!!

Imorgon vill jag va pigg o glad igen, det är inte roligt att sura!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0