Dag 25

Så som gårdagen blev även denna dagen inte riktigt enligt planerna..
Men det har löst sig till det bästa iaf..
:)
 
Igår kväll blev det en promenad i ösregn, men när man väl va dyngsur va det ju bra att gå vidare..
 
Idag har det inte blivit någon direkt träning...
Har mest gått runt i stan o i Eksjö med mor min...
 
Hittade ett par shorts, så nu kan solen komma så de kommer till användning:)
 
 
Va hos syster efter stadsvandringarna o va ute o tog bilder på Elias o henne, o även jag hamnade framför kameran..
 
Kan ju passa på att visa min nya frilla...
 
Sen att maskrosorna gav mina ben o röv en gul nyans hör inte hit:D
 
 
Kvällen bjöd på grillat på Lyckåsvägen, o guud va gott det va...
Åt lite för mkt, men kunde inte låta bli..
Dock lät jag bli efterrätten, vilket känns bättre:)
 
Sen fick det bli fotboll/handboll på gräsmattan medans solen gick ner..
Det va superskönt o imorgon skulle det tydligen regna hela dagen..:/
 
Nåja, jag är ledig o ska ta vara på den hur el hur..
 
Tack alla inblandade för idag..
Dagen har gått fort, men fylld av tacksamma stunder...
 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0