Dag 26

En söndag som började tidigt..
Slog upp mina gröna redan 6.30, gick ut o tog en ciggis o insåg att solen va varm redan då..
Sen gick jag in i sängen igen med datorn o låg o kikade lite i ca en timma..
Gosade ner mig ordentligt o somnade om...
 
Sen va dagen igång..:)
 
Det blev långpromenad med syster o Elias..
Tomatplantorna är planterade..
Middagar blev fixade..
 
Rastlösheten kom...
 
Efter en liten fundering så tog jag mig en sväng till växjö..
O fick sällskap på halva vägen:)
 
Vi gick på Grand samarkand i ca 2 timmar o jag provade lite kläder..
fick bli ett grönt linne på newyorker, men visar inte det nu, för det ska va med på fotograferingen imorgon:)
 
Sen tog vi oss en hasselnötslate..
Inte enligt mina regler, men jag tog en liten o gud så god den va...:)
 
Sen avslutade vi med lite nödvändig shopping på Citygross...
 
Det va roligt med lite impulshändelser:)
Men vi brukar lyckas med det rätt ofta..:P
 
Imorgon är det måndag, o jag e ledig då oxå..
Dessa 4 dagar har gått fort, men det har varit skönt..:)
 
Får passa på att säga Grattis på morsdag till mammsen..
Hon fick en liten present redan igår:)
 
Hoppas alla haft en bra helg..
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0