Dag 28 !!!

Vart tog denna månaden vägen..?
 
Egentligen slutar fitnessfighten dag 30, för att alla ska ha samma chans, oavsätt månad...
Men jag vägen o mäter dag 31, fel eller inte, men så vill jag ha det..:)
 
Det känns så "lätt" med all mat nu att det känns som jag gör fel..
Men så har det känts hela tiden, o resultat har der ju blivit iaf..
Idag på morgonen vaknade jag som vanligt innan larmet, o är pigg..
inget tungt huvud eller begär..

det känns bra..:)
O spegelbilden är inte fy skam den heller..:)
 
Igår efter fotograferingen kom ryggvärken jag väntat på i ca ett halvår..
Då jag slutade med sprutorna visste jag att det skulle dyka upp...
 
Värken är som en molande stelhet, som går från ländryggen, ner i skinkorna o runt fram i magen..
Det kom säkert eftersom jag låg lite konstigt vid fotograferingen, o jag gick i "udda" skor...
 
Men det kändes bättre idag när jag vaknade..
O än känner jag inget...
 
Arbetsdagen gick bra, lite segt efter långledigt att ge sig in i leken igen med alla skyltar o datumkoll o shit..
Men en dag i taget, sen rullar det på..
Nu jobbar jag fram till måndag o hoppas att det ska flyta på bra..:)
 
Kvällen bjöd på step, men ikväll va det ett tuffare pass..
O ja, det kändes..
Men jag o syster o Lisa fixade det bra..
O svetten rinner som aldrig förr..
Det är så otroligt härligt o känna att man gör något bra..
 
Så imorgon vaknar jag nog upp lite mör i kroppen..
 
Hoppas ni haft en bra dag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0