Dag 3

Tänkte gå en morgonpromenad..
Men som vanligt känner jag mig stressad, o valde att cykla till jobbet istället..
Hann med o gör lite matlåda, frukost, disk o dusch innan jag gav mig iväg, o va på jobbet 30 min för tidigt:D
Det gjorde inget, för jag åt mellanmålet o drack kaffe i lugn o ro...
 
Sen sa det PANG, o jag har aldrig suttit så still i kassan som idag..
Gud va kunder, o tillslut visste jag inte om jag sa hej, eller hejdå:D
 
Kom ifrån jobbet strax över halv sju, för kunder tar inte hänsyn till öppettiderna, o går där till kvart över sex..
Morr..!!
 
Men bara på att imorgon igen, 9-dagarspass denna gången, o har 7 kvar..
Men de verkar gå fort, men stress är ingen höjdare i större mängder..
 
Nåja..
 
När jag kom hem slängde jag ihop lite smått o gott..
Tror det blev lite för mkt grönt på denna tallrik, men jag orkade inte allt, så det jämnade ut sig..
 
Gav mig ut på en lite promenad efter maten, det gjorde susen i skallen efter alla siffror..
Vilken härlig kväll alltså..
 
Jag gick en runda i "skogen" o där finns det lyktstolpar längs med vägen..
Så jag gick till första, joggade till andra o kutade till tredje, sen vidare..
Det va sjukt jobbigt..
Men roligt iaf..:D
 
Nu är jag trött i skallen, men har plockat in torr tvätt o diskat så nu ska jag slappa fram till sista mellanmålet..
Det får bli kelsella med vanilj o hallon...
 
Hoppas ni får en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0