Dag 30

30 dagar utan socker, utan sötningsmedel o utan bröd, mjöl o gräddprodukter..
Inte ett tuggummi, inte en halstablett...
En ren, fin o nöjd Piluz helt enkelt...
 
Detta var en utmaning, träningsmässigt har jag inte gjort så mkt annorlunda..
Passen har jag alltid gått på, men promenaderna har ju blivit fler..
Jag har inte gjort ett enda pass som FF har visat, jag körde mitt egna race, o det gav reslutat det oxå:)
 
Eftersom jag börjar sent imorgon så kommer jag ta efter-bilder o väga o mäta..
Täntke vänta till på lördag, men jag vet hur jag funkar..
Stressa med det innan jobbet e ingen hit..
 
O nu är jag så sjukt nyfiken på siffrorna..:)
Mitt hopp är -4,2 kg (då är jag under 70)
Men än ska jag inte ropa hurra...
 
Alla minus är välkomna, o jag vet att det är mer än 1,8 kg som dag 10 hade resulterat i..:)
 
Nu sitter jag o "v'äntar" på att åka o jobba...
 
Jag sover inte länge på morgonen..
Jag slår upp mina gröna o är pigg o kan inte somna om..
Huvudet är varken tungt eller skriker efter socker..
Det är en härlig känsla..:)
 
Så mina vänner, imorgon är dagen då månadens resultat visas...
 
Ikväll blir det Cx, en liten halvtimma som jag ska kämpa på in i det sista..:)
 
Vi säger så, så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0