Dag 4

Arbetsdagen gick bra, inga större problem o tiden gick fort..
Hann med några viktiga saker, men viktigast är att hinna med söndagens måsten!!

Men det ska nog gå bra.. :S
 
Jag fick finbesök i em så efter min "lunch" blev det 50 minuters rask promenad i det fina vädret..
Syster följde med oxå..:)

Henne borde man ha med oftare, jäklar vilket tempo hon har haha..
 
Sen blev det cruising på stan..
Gud vilken fin kväll, o va mkt folk det va..
Bilar med förstås..:P
 
Kul!!!
 
 
Sen gick vi hem o slängde ihop lördagens lyxmiddag..
Pizza ala FF...
 
Vi gjorde dubbel sats, o ja... den lilla degbollen vi fick ihop fick oss till gott skratt..
Men tillslut fick vi till det o gott va det...
Men guuuud va mkt kött man ska ha på den lilla pizzan..
Det är ju skinka med pizzabotten, istället för tvärt om.. :D
 
Nu är jag sketslut..
O ska styra lite innan jag lägger mig o läser...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0