Dag 8..

Började med frukostfix..
blev som vanligt gröt m knäcke..
Känns som gröten håller mig mätt längre än kesella..
 
Jag gick sedan ut o handlade lite..
Blev ingen superlång promenad direkt då jag hade planer på att cykla till jobbet..
Men.....
Det började regna lite så jag slängde bort den tanken o fick besök innan jobbet..:)
 
Jag körde till jobbet, en tuff dag igen..
Helt slut i skallen när timmarna har gått..

Skulle cyklat till syrran efter jobbet, men då vräkte det ner så jag körde raka vägen..
Fick supergod middag, som jag dessutom ska göra imorgon:)
Namnam...
Tusen tack..
 
Nu har jag två dagar kvar att jobba, sen förtjänar jag några dagar ledigt..
 
Ska nog lägga mig på golvet o nöta mage..!!
 
Tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0