Dag 9

Nu är det nära ledigheten..
bara en heldag kvar, o den ska tydligen vara den "bästa" på hela året..
pjuhuu...
 
Dagens arbete gick kanon..
Tiden sprang iväg o jag hann med massor bra saker medan A kammade in kosingen:D
 
När jag kom hem va jag något sen med maten..
si så där en timma försent..
men det fick bli så helt enkelt..
 
Gjorde köttfärssåsen syster bjöd på, men gick den inte lika god..
Men heeelt OK!
 
sen har jag gjort klart min tavelvägg..
 
O så har jag ramat in min bästaste vän oxå:D
 
Skulle ut o gå runt illharjen, är så superfint där längs alla broar o speciellt nu när allt grönt slår ut..

Men då kom det åska o ösregn, så jag vart bitter...
 
 
Men sen blev det uppehåll o jag slängde på mig skorna o gav mig iväg..
 
Hann precis hem innan det small till igenom, o nu regnar det..
Snacka om timeing..;)
 
Önskar jag kunde fått köra ett riktigt svettigt pass på gymmet oxå, men man kan inte få allt:/
 
Jag tror minsann att det är dags för en dusch nu..
nej för faen, mellanmål först..
 
Tjohej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0