Resultat FF...

Idag är det dag 31.
O det va dags att väga o mäta...
 
Det va med spänning jag vaknade upp o ställde mig på vågen..
 
Resultaten:
- 4,7 kg
- 11 cm runt midjan
- 32 pulsslag
 
Pulsen va 89/min vid start o idag va den 52/min..
Det verkar fel :S
 
Men jag gjorde om det två ggr o det blev typ samma..
 
Måste drömt något när jag mätte första ggn, för då va den ju hög:/
 
Jag är lite emot att lägga upp dessa bilder, men jag gör det iaf...
 
Nu kommer den stora utmaningen, att hålla sig här..
Jag är inte redo för sötsaker, jag har inte karaktären att låta lite stanna vid lite..
Så jag håller mig ifrån så länge jag kan...
 
Det har varit en rolig månad, o jag är stolt över mig själv, o ännu stoltare över min syster...
Väntar med ännu större spänning på hennes resultat då det syns mer på henne än mig:)
Lycka till <3
 
Idag får det bli cykeln till worket...
 
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Sandra

Syns verkligen skillnad på magen;) även du har blivit brunare i hyn.. Märkligt att man blir blek när man går upp å mörk när man går ner:)

Svar: Tänkte jag inte ens på:D Ja det känns nog mer skillnad än vad det syns..Bra kämpat syrran..
Pila

2013-05-31 @ 21:08:17
Postat av: Vera

Grymt bra jobbat :)

Svar: Tackar:)
Pila

2013-06-01 @ 00:28:19
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0