Syster

Att få vara en del av dig är mäktigt.
Att få växa upp med en syster som står så nära är ren lycka.
 
Är man inte tvilling, ja då kan man inte förklara känslan som finns mellan två syskon.
 
Alla gånger vi mått dåligt "åt" varandra.
Alla gånger vi gråtit och skrattat ihop.
Alla gånger vi hjälpt varandra.
Det är stort för mig!
 
Jag har alltid sagt att du varit vackrast, snällast o varit ansiktet framåt för oss..
Medans jag var den som gick bakom, lite halvtråkig och ointresserad av de mesta.
Men du fick oss att skina tillsammans, du stärkte oss som systrar..
 
Du är en fantastisk mamma, du är en fantastisk vän, och för mig en fantastisk syster, som jag är stolt över.!!
 
Du är min förebild, och trygghet genom livet.
 
Du är en del av mig, som ingen kan ta ifrån mig, någonsin!
 
Sandra
Allra käraste syster
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha!!! Tårar igen!

Du e den delen av oss som klarar av å stå för de du tycker
Ja e den lite fegare som ofta håller med då ja inte vill såra någon eller sätta mig själv i trubbel!

Å de e helt underbart å få ha dej vid min sida vart ja än är:)


Svar: Älskar dig..<3
Pila

2013-05-27 @ 12:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0