Tänt va det här...

Ikväll blev det grillning i skogen med ett glatt gäng..
Blev så glad när jag såg att L o M va där oxå:)
De där två kan verkligen få alla på gott humöt:D
 
Det va jättemysigt ställe, o det blev mörkt snabbt, men de hade inte snålat på ved direkt så det fanns så det räckte heeeela kvällen...
 
Jag hade  plockat ihop min egen lilla FF-låda, så när min köttbit va klar va det bara att mumsa på:)
 
Men det va liiiite jobbigt för mig när två godispåsar cirkulerade mellan borden..
Men det gick, o jag kände ju faktiskt doften av det, så de räckte :P
 
Nu har jag ätit mitt sista mål, kesella med hallon"saft"..
Så nu ska jag krypa ner o hoppas att jag sover läääänge imorgon...
 
får tacka för en mysig kväll o för alla skratt o trevliga människor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0