Bodypump!

Idag tog jag mig till pumpen igen, efter ca 5 månaders uppehåll..
Vad ska man säga om detta då?!
1. Jag fegade lite för mkt.
2. M är fortfarande lika härlig som tränare.
3. Jag har lååångt kvar till de vikter jag en gång tog.
4. Det är för jäkla roligt!
 
Imorgon är jag mör o träningsvärken kommer komma lagom till nästa pass, Bodystep:)
Nu gäller det att ligga i, för nu är "överbliven" vätska ute ur kroppen o nu är det dags att bränna fett!!
 
Som jag skrev så blev ju resultatet -7 cm, o i maj när jag körde förvann -11 cm, vilket betyder att det kanske är händer lite mer denna ggn:)
 
Jag kämpar på..
 
Jag får ibland en sjukt sug på vissa maträtter, det har bland annat varit Nuggets o ris, utegrillad korv med bröd, toast o idag kom det mest udda, stekta kroppkakor med lingonsylt:D

Man märker hur mkt man egentligen uppskattar vissa middag när man gör nått sådant här.
Men vem kan gnälla på denna "bantningsmiddag"?!
Det är ju ren o god mat..:)
 
 
 
 
Så här såg jag ut i juni, o jag är 7,5 kg därifrån idag..
Detta vore drömmen
 
o sen att stanna där!!!
 
Men tänk, även så här har det sett ut en gång i tiden..
 
Nåja, gnälla har man väl gjort tillräckligt..
 
Föresten så ringde läkaren idag, o mina prover va helt okey, o mina blossande utslag vid sticket va vanligt o inte farligt, så jag kör på:)
 
Ne, nu är det snart dags att krypa till kojs..
 
Bra jobbat ikväll syrran..
Kramar
 
'

Kommentarer
Postat av: Sandra

Desamma du:) önskan om en kropp som din finns här oxå:/ keep on the good work

Svar: Varje dag är ett steg närmare målet syster<3
Pila

2013-11-11 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0