Depp, opepp o.. knäpp?!

Vilken skitlördag alltså..
Vaknade några ggr i natt av att jag va täppt i näsan.
O grannen över måste vara besatt av en låt, samma jävla bastakt gång på gång o somnade till den o hade oturen att vakna till samma elände oxå.
Kände mig allmänt seg o hängig när jag klev ur sängen..
Men gjorde frulle o åt med en varm kopp te...
Ville ge mig ut o gå en långpromenad, men kroppen sa typ "är du dum eller?" så jag valde att styra ltie hemma..
Plockat i ordning i en garderob, rensat bland papper o satt in dessa i rätt pärmar, gjorde mellis o sen putsade jag utsidan på tvrumsrutorna för de såg för jävliga ut..
 
Upp till syster med en kläning som skulle användas på deras julbord ikväll.
En kaffe o några kramar senare va jag hemma igen..
soffan kallade o en film sågs medan jag åt dagens middag..
 
En pizza ala ff..
Denna lilla sate är två middagar för mig.
Visst, masssssa skinka men botten är ju lika med noll..
men det går..
 
 
Idag har jag dagdrömt om min kära Magdas hemmagjorda tomtegröt..
Flera ggr dessutom!!
 
Höll på att bli galen här hemma när tiden stod still så tog på mig mössan o traskade ner på stan o kollade skyltfönster..
Insåg att jag kanske borde varit taggad för fest en dag som denna, men jag är dålig på det där med festande.
jag är hemmatypen som uppskattar sconeskvällar eller middagar framför tvn..
Boring 26 åring liksom..
 
Nåja, nu har jag diskat för andra ggn idag, o om 2 (!!) timmar börjar "så mkt bättre" o sen får jag säga tack o hej till denna skitdag..
 
Jag vill oxå äta julbord, janssons i massor o prinskorvar till förbannelse..
Jag är fan bitter!!
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0