En blåsig fredag..

Vad händer ute?!
Skulle det blåsa så här??
Det är ett under att mitt parasol fortfarande sitter där det ska.. (borde väl legat i förrådet vid detta laget) haha
 
KK-dagar på jobbet nu, men ganska lugnt trots sina 10% rabatt.
Men imorgon blir det nog mer, hoppas jag så den dagen går snabbt...
Ska btw tillbaka i morgon em o plocka in lite grejer som kommer men det tar jag på vägen till Elias kalas:)
Jag hoppas han ser fram emot det o att han får en toppenkväll med sina nära o kära:)

Det är verkligen någon speciellt med att se ett barns lycka när de öppnar presenter:)
 
När jag kom hem från jobbet blev det stekt currykyckling med klyftpotatis o sallad.
Det blir ju lite tort o trist utan varken smör el olja i stekpanna eller ugnsform, men det får gå.
Det blir ju ett bra resultat på kroppen, så vad gör det om det inte är så supergott ibland:)
 
Jag har de senaste dagarna varit sugen på choklad..
o det är denna förbannade rullen som lockar mest..
 
 
Men skulle jag få en skulle jag inte äta den, så inställd är jag på detta nu:)
Det känns bra..!!
 
Träningsvärken från 3 hårda pass denna veckan gör sig påmind kan jag säga..
Helt öm i skulderbladen från igår, o benen är tunga o släpar efter:D
Men det är ett gott tecken..
 
Nu har jag tittat på lite fotboll, o än är det 0-0 o frågan är om det är bättre o lägga sig än o sitta här o glo..
Sov dåligt inatt då ryggen sa att det va dags för ny spruta, som den också fick ikväll..
Denna gången satt jag inte så jättelänge o flåsade o kallsvettades innan jag tryckte på knappen..
Men obehagligt är det, uscha..
 
 
Hoppas ni får en bra helg..
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0